12 Kasım 2009

Datça' dan bir denizsevdalısı ve ressam Mehmet Ünsalan Ağabey...




Gezgin Korsan forumunda tanıdım Mehmet Ağabeyi.
Kendi yaptığı suluboya resimlerini çok beğendim.
Hepsi Datça ve çevresini anlatan, denizle, tekneyle ilgili...
Sıcak renkleriyle içinizi ısıtan, deniz ve tekneyle bağınızı kuvvetlendiren türden...




Kendi teknesini yaptı, çok güzel, çok denizci bir tekne...
Datça Limanında nazlı nazlı salınıyor...
Adı da Baracuda...
O çok ayrı bir hikaye...


Datçaya yolu düşenler mutlaka Limanda bakınsınlar çevrelerine...
Baracuda ve denizci M.Ünsalan Korsanla tanışsınlar...
Ben henüz tanışmadım ama önümüzdeki mevsimde mutlaka uğrayıp bir demli çayını içeceğim...

Sevgiler...

Eyüp

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Eyüp,
Ben de resimleri çok beğendim.
Satın alma imkanı var mı acaba?
Hülya Tokgöz