08 Eylül 2009

Omerta Yelken Grubumuz...




















Omerta Yelken Grubunu uzun yıllar dostluğumuzun devam ettiği ve son yıllarda tekne ile gezilere beraber çıktığımız bir grup arkadaş kurduk.
Giderek büyüdük...

Sonbahar ve İlkbahar aylarında uzun seyirler içeren yelken gezileri yapıyoruz.

Sadece erkeklerden oluşuyor...
Biraz hayta bir grup... :)
















Yaz tatillerimizde ise eşlerimiz ve çocuklarla hep beraber oluyoruz.
Bu grubumuzun adı ise Tatil Postası...
Bu tatil gezilerimiz daha kısa seyirler içeren daha çok güneş, deniz ve dinlencesi bol seyirler şeklinde...

Aşağıdaki seyir anı yazılarımızın çoğu bu şekilde oldu...
En son hep beraber Yunan Adaları seyri yaptık...

Grubumuzda çoğu dostumuz ADF belgeleri ve KMT belgelerine sahip.
Ekipte Kaptan sayımız her gün artıyor.
Filotilla tarzında seyirler yapıyoruz.

Omerta Grubumuzun ve Tatil Postası grubumuzun Komodorluğunu ise şimdilik ben yürütüyorum. :)

Önümüzdeki günlerde yine Omerta Grubu olarak Mikanos seyri yapacağız.
20 Omerta üyesi katılacak bu seyre...
Seyre gelemeyen Omerta üyeleri ise lojistik destek verecekler...

Yıllardır tekne kiraladığımız ve Rossinantemizin de filosunda yer aldığı artık dostumuz olan Off Shore Sailing Şirketinden 3 tekne kiraladık.

Bizi izlemeye devam edin... :)

Sevgiler...
Eyüp

2 yorum:

Biz dedi ki...

Merhabalar Eyüp Bey,
Yorumunuz için teşekkürler. Böyle güzel yorumlar alınca çok mutlu oluyorum. Bu vesile ile biz de Omerta Yelken Grubunuzu tebrik ediyoruz. Bende yakınlarda, yelkenci blogcuları bir araya toplayıp güzel bir seyir programı hazırlasak ne güzel olur diye düşünmüştüm. :)
Biz de blogunuzu tüm Gulchin mürettebatı olarak takip ediyoruz.
Bu arada fotoğraflarınızda kullandığınız açılar gerçekten çok etkileyici. Bunu da söylemeden geçemedim.

Kolayınıza rüzgarlar...

Unknown dedi ki...

Eyupcüm kalemine sağlık...
Çok nefis bir anlatım olmuş.
Okurken öylesine kendimi kaptırmısım ki, bir an Omertam üyesi oldugumu unutmusum :)
Dostlukla,
Varol